pátek 12. října 2012

Včera jsem byla v nemocnici





Včera jsem byla v nemocnici. Zcela dobrovolně a ráda. Do FN v Plzni na Lochotíně jsem na oddělení neonatologie odnesla výrobky do projektu Zlatý kulíšek. Čepičky, bačkůrky, rukavičky, ponožky... háčkované ode mě a pletené od mé mamky.



Za tu trochu práce a přízí mám teď báječný pocit, že i já jsem mohla přispět k většímu pohodlí pro malinkatá nedonošeňátka.

Připojíte se?





Verča

6 komentářů:

  1. jé, to jsou roztomilé věcičky... a krásné srdíčka:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ajko za pochvalu.
      Už jsem stihla prošmejdit Tvůj blog a taky rozhodně nezahálíš, viď? :-)
      Jen tak dál!
      V.

      Vymazat
  2. Verunko, nádherné věcičky jsi pro "mrňousky" s maminkou uháčkovala a upletla .... ráda bych se přidala, ale umím jen "splétat myšlenky" a "poplést věci" s háčkem mi to bohužel moc nejde .....zato ty to umíš báječně ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, pokud Tě to zajímá, na těchto stránkách http://zlaty-kulisek.nedoklubko.cz/ najdeš o projektu Zlatý Kulíšek více, včetně návodů. Vyrábějí se i věcičky šité... Tak mrkni ;-) Samozřejmě lze přispět i nějakou korunkou...
      Děkuju za pochvalu a jsem moc ráda, že ani Tobě není osud mrňousků lhostejný. Jen houšť! :-)
      Verča

      Vymazat
  3. Dobrý den,
    vím, že to bude asi hloupý dotaz, ale mám jednu čepičku a nevím, kde začít s páráním. Dceři už je malá a já se chci začít učit háčkovat, tak jsem si řekla, že materiál použiju z téhle čepičky, ale nevím si rady :-D..Předem děkuji za odpověď!

    Barča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Barčo!
      Ale vůbec ne :-) Jestli je čepička háčkovaná, najdete konec celkem snadno - na spodním okraji čepice. Pravděpodobně bude na čepici patrný šev vedoucí od temene (středu čepice) k dolnímu lemu, tady někde hledejte konec. Pokud na čepici žádný šev není, znamená to, že byla háčkovaná do spirály. Pak by měl být na spodním okraji patrný malý přechod, takový zub, tedy konec poslední řady. A to je přesně místo kde začít párat.
      Jestli je ale čepice pletená, bohužel Vám nemůžu poradit, plést moc neumím, ale tuším že konec příze bude přesně na druhém konci - uprostřed čepice.
      Držím palce a těším se, pokud mi budete chtít dát vědět, jak se hledání a párání povedlo ;-)
      Verča

      Vymazat

Potěší mě každý Váš komentář, nápad či názor :-)
You can comment also in english :-)
Schreiben Sie mir gerne auch auf Deutsch :-)